Thursday, May 9, 2013

Waiting ~

Assalamualaikum 



hai :) hmm dah lama aku tak updated , haaa ! tadi dapat tawaran masuk UNIKOP , cepatnya sampai aku daftar online ada lah dalam 2 minggu lepas . 4 jun 2013 daftar . tapi aku belum officially nak ambik terus tawaran tu sebab ada jugak mohon tempat lain . result UPU and Politeknik pun tak keluar lagi , macam semalam aku mohon dekat Poly Tech MARA . itu pun ibu suruh . aku tengok ada course yang aku nak . kene mohon dulu mana tahu dapat kan ? InsyaAllah . Amin 

Sebenarnya aku dapat Form 6 tapi aku tolak , dulu masa form 5 ada lah angan angan nak masuk form 6 macam best , pastu nak mintak form 6 yang ada asrama dekat Melaka , ceh dan dan je nak mimpi nak duduk asrama bagai kau ni madi . hahaha sekali cousin and senior aku cakap dorang struggle gila . perghh pastu aku mintak pendapat pasal masuk form 6 ni , dorang cakap susah , baik masuk kolej . aku takut aku tak boleh bawak , tak semua benda kita mampu buat kan ? 

kbye !

No comments:

Post a Comment