Friday, May 17, 2013

KPTM Kuantan .

Assalamualaikum , 



Alhamdulillah , bila mohon KPTM terus dapat . aku tak tahu pun pasal ada KPTM ni mula mula . ibu aku yang suruh mohon , dah tu aku mohon je lah kan ~ hahaha aku tengok ada jugak diploma yang aku nak . dalam borang online tu bagi 5 pilihan . First sekali aku letak lah Diploma in Human Resourse Management  and aku tak sangka memang dapat course tu . Alhamdulillah :') mungkin rezeki ada dekat sini insyaAllah .

tapi kan aku lega jugak tarikh dia bagi lapor diri tu lambat lagi 25/6/2013 sempat lah jugak aku nak tunggu surat pra u Uitm yang aku mohon asing tu dengan tutttttttttt aku tu , hahaha . kalau itu dapat aku kene fikir masak masak nak masuk mana , kalau tak dapat aku akan masuk KPTM jugak , InsyaAllah . tak semua benda kita rancang menjadi kan ? . doa je lah 

Siapa yang dapat Kuantan tu meh lah kawan kawan dengan aku ni ha . kot kot aku masuk sana , ada jugak kawan nanti tak de lah awkward sangat kan . hahaha :*

kbye !

1 comment:

  1. assalamualaikum.. akak. nak tanya. hostel kat kptm kuantan mcm mana ye. Saya punberminat nk ambil course HRM ni dkt kuantan. harap akak sudi balas ��

    ReplyDelete