Saturday, February 2, 2013

Pesta Buku & Shopping :)

Assalamualaikum , 

jyeah pergi jugak pesta buku dekat PWTC dengan MERAKA tapi tak cukup orang :( miera tak ado .
koje katanya . hmm , tak dapat nak borong sekali dengann dia , tapi ni pergi borong novel dengan Nad , Atin , Kecik dok teman jugak . bukan main susah nak ajak dia keluaqqqq !!! nasib baik boleh jugak keluar dengan dia . hehehehe pergi naik LRT dari Taman Jaya ke Masjid Jamek , then tukar Komuter turun PWTC . Pesta buku tak besar sangat macam pesta buku antarabangsa , sebab tu pesta buku 1 Malaysia . kalau ada pesta buku antarabangsa best sikit . tapi penat lah nak jalan . fuhh . aku beli 4 novel je , tak banyak pun :) HlOVATE wajib !! nak kumpul sebab hlovate punya novel AGAK susah nak dapat . lagi lagi " Pelangi " yang lain senang .. 


okey Done beli Novel dengan diaorang . naik balik komuter berhenti masjid jamek balik TAPI tak terus balik , kitaorang " melencong " ke Jalan TAR ! muahaha , apa lagi Shopping lah . Aku cari tudung nak pakai masa abang akim kawin minggu depan dekat kelantan sebelah perempuan , belah abg akim warna chocolate . penat jugak lah cari semua aku tak berkenan , sampai atin dengan kecik duduk dekat satu kedai ni , aku pi jalan dengan nad . hahahaha sorry babe 


Lastly beli Tudung Bawal ni je , ingat nak pakai selendang , tapi aku ni memang pakai spect agak susah nak bentuk nanti . tak pe lah . hehe . nak balik tu nad pulak shopping beli baju , beg . ada baju dekat kedai nad beli tu . lawa lah . lalalala .. Kaki kitaorang dah nak tercabut jalan kl , memang sakit teramat !! dah dapat LRT cepat cepat cari tempat duduk dalam tu , sebaik dapat .. sampai Lrt taman jaya ambik bas T505 
TAPI ... tak terus balik . memandangkan KAMI ni keluar dalam pukul 10 lebih pagi , so semua perot dok berkeroncong ~ berhenti dekat PJ Old Town , makan naling . tempat yang selalu kitaorang makan lepas balik sekolah dulu :) rindu nak makan sana dengan diorang . dah makan semua naik bas T balik , eh farah ada dalam bas sekali , dia baru habis kerja .. Jalan Pulak Jammed !! Haiya , sampai aku nak tidur dalam bas tu , sabar je lah . dengan panas teriknya Malaysia ni , naik pening . lepas jugak jalan jammed tu , sampai bustop rumah aku , aku bubye atin , kecik , farah . balik rumah bukak peti ais ambik air kosong sejuk .
 * lega * masuk bilik cari katil bukak air-cond . 
hahaha 

kbye !


No comments:

Post a Comment