Wednesday, February 27, 2013

" Dari Kanan Nama Pakwe " ? Membuli ^^

Assalamualaikum , 

 okey ajar form 3 , 4 KRS yang tak pandai nak kawad lagi .
 then aku bagi lah koman " yang tinggi ke kanan yang rendah ke kiri dalam satu barisan paras " 
dah siap ikut ketinggian . aku pun bagi koman " dari kanan number " semua cakap lah 
" 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 akhir " stop , pastu nadiah pun datang ! YESS , ada idea nak kenekan diorang . aku bisik lah dekat nadiah . cuba bagi koman " dari kanan nama pakwe " dah gelakgelak dah kitaorang dua .
Nadiah " atas arahan saya " " dari kanan nama pakwe " you know what . budak yang first tu cakap apa nak tahu " satu , dato harun " sumpah aku dah gelak terbahak bahak , sah blur dengan mengelamun . sorry dikk :) 
try bagi lagi sekali koman , dia pun tukar dah " tak ada " budak sebelah dia " tak ada " lagi berlima belah dia " single " " tak ada " " tak ada " muka semua nak fake je tak de pakwe . lain lah aku ni . hahahaha

kbye !

No comments:

Post a Comment