Wednesday, April 10, 2013

Result aku ?

Assalamualaikum ,

hampir sebulan jugak lah tak buat entri pasal result SPM aku . haha tak perlu tahu kot tanya mampu cakap ada lah A tu , orang yang dekat dekat dengan aku je tahu . maaf ye , Alhamdulillah semua lulus itu yang penting . Terima Kasih kepada semua yang wish , beri aku semangat semua lah .. hahaha Tapikan -.-
Soalan paling aku benci ialah " dapat berapa A ? " , " dapat berapa SPM ? " pffttt .
Rasa nak lari je ohh . cukup cakap lulus pandai pandai lah faham perasaan orang kan .. haishh ..
Malaysian People memang macam ni , ambik berat pasal orang itu bagus dan ada juga yang ingin menjaga tepi kain orang lain . hmm tak pe . hati orang lain lain , kita tak tahu . 

hmmm , masuk dewan . Pn.Normi cikgu Science cakap peratus science semua lulus . okey aku dah lompat dah jerit kat dewan . haha okey one subject dah settle .. lagi 8 ? haiyoo itu yang pening . beratur kemain nak lama lagi -.- ahhhh , tak boleh jadi ni potong line kawan lah .. dapat result nangis tepi dewan ...
the end .. 

kbye ! 

No comments:

Post a Comment