Saturday, March 16, 2013

Buat Cupcakes lagi ^^

Assalamualaikum ,
hmm , otak ada satu idea untuk buat cupcakes . tapi untuk siapa ye ? untuk bestfriend saya .
Nadhrah Abu Bakar yang dah sweet 18 woohoo . tapi aku masihhh 17 tahun ++ lagi . sob sob :'( hahaha 
dia sangat addicted dengan warna pink . jadi aku buat cream warna pink dengan blue . wahh laawaaa ! 
nak tengok ? tu dia .. bila post dekat twitter / facebook ramai yang cakap  lawa . okey thanks sangat :')
banyak lagi kene belajar , aku suka tengok baker baker semua buat cakes dekat youtube belajar dari situ , tengok gambar semua . yang penting AKU SUKA BUDDY , Cake Boss dia sangat Awesome ! 
ini masuk kali ke-4 tak silap aku aku buat cupcakes untuk orang . first masa kecik order , second aku saja bagi untuk anniversery kecik dengan alif 2 tahun tak silap masa dekat tuition , third bawak masa jamuan kelas tahun lepas . yang forth ini lah untuk birthday Nad :) dia tak tahu pun aku buat . hahaha 



yang paling penting aku dah delivery dengan farah and atin senyap senyap konon bagi alasan saja nak lepak rumah dia lah tu , padahal dah plan dan awal awal . hahaha masa sampai bawak rumah nad , cuak gila nampak mak nad . takut pulak mak dia bocor rahsia . dah macam pengintip tak bertauliah kitaorang masa tu . hahaha mengendap gendap tak tentu pasal . sampai depan pintu dah termengah mengah . hahaha 
Nad bukak pintu terus nyanyi HAPPY BIRTHDAY untuk dia . dia nak lari masuk bilik dah tu . 
Akan ingat sampai bila bila :'))))))))
Happy birthday Nad 



No comments:

Post a Comment