Saturday, January 5, 2013

ekk !!! O.o

Assalamulaikum ,

Assunta sihat ? dengar cerita Majalah sekolah dah dapat ? wooii mana aci , " Senior tahun lepas " tak rasmikan dulu . Ada orang Cakap majalah cantik !! wahh , nak tengok sangat , mesti dapat masa ambik Result SPM -.- hmmm . K macam Assunta tu kawan aku je kan cakap sihat bagai . haha , Assunta tu sekolah aku lah ,
 SMK Assunta . Junior sekolah mesti bosan dah tak de senior yang awesome macam kita orang batch 95 . hahahaha

tweeto dengan nanim junior aku , now dia dah form 5 , tanya dia pasal sekolah semua , Dah MAJU Assunta sekarang . whoaa .  dia cakap sekolah okey , cuma rasa pelik " SENIOR " *kitaorang lah tu*  dah tak de . hmm , aku pun rasa macam tu masa mula masuk form 5 , semua akan rasa macam tu kan ? macam aku rasa pelik budak batch 94 tak de . kak ain , kak shikin yang paling rapat diaorg dalam kadet . rindu weh , rindu :(
dok tweet dengan nanim , was kelaka gila , kantoi hobi sama suka CUCI MATA . dia tanya lepas dapat result buat apa , masuk Uni ke Form 6 . aku cakap kalau dapat Uni masuk lah , kalau dapat form 6 ambik jugak , tapi tak nokk sekolah la salle ke bukit bintang . gua nak masuk asrama dekat melaka , boleh Balik Kampung . hehehe , nak merasa jugak duduk asrama , asyik dengar cerita cousin je yang duduk asrama kan . tu lah dulu time form 3 nak masuk teknik lambat hantar borang kan dah tak boleh masuk sana . haha yela kan :P
 TAPI nanti tak dapat jumpa member Assunta kalau semua dah masuk sana sini . Tak SANGGUPP !!! :"((((

Kbye !

No comments:

Post a Comment