Sunday, November 13, 2011

sunway :P

semalam abgnagh datang umah , nak ajak aku g sunway teman dia tngok wayang dengan danial(cousin dia).. daripada aku duduk rumah x buat apa apa baik aku keluar.. sbb boring gila semalam tuh yang ikot dia.. pergi sana tngok wayang cite " Alamak Toyol " , cita tuh agak kelaka lah.. yang aku bengang ade lah couple nie diorg duduk sebelah aku then berpelok-pelok pulak dekat situ..kalau ko cina , india , mak saleh ke ape ke aku boleh terima lagi lah.. nie orang islam , melayu , pakai tudung lagi kot .. #maksiatMaksiat.. lantak kau , kau yang tanggung dosa sendiri..=,=' :) okay sambung balik cerita , then teman abgngah ngan danial pergi beli baju kat BG.. lelaki biasa lah .. jalan2 satu pyramid lalu popular , ape lagi beli novel lah aku "usai , aku terima nikahnya ".. hahaha , Nad cakap novel tuh best ! dah beli novel , abgngah belanja ice-cream "thankyou abgngah :) "pergi tengok orang main ice-skating , sumpah tergelak aku , hahaha ! sorang mamat tuh asyik terjatuh je..hahaha kelaka gila ~~  hahahahaahahahahahaahahahahahaahaha





No comments:

Post a Comment